انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

هر حرفه ای لباس مخصوص خود را دارد. علاوه بر ملاحظات ظاهری، انتخاب برش عمدتاً با انگیزه های عملی انجام می شود. بنابراین، این لباس نه تنها یک اکسسوری نمادین است که افراد حرفه‌ای را شناسایی می‌کند، بلکه بیش از همه لباسی است که به بهترین وجه به کار پوشنده کمک می‌کند. در زمینه های پزشکی، یونیفرم های پزشکی ترکیبی از تونیک پزشکی تشکیل شده است، لباسی که پرسنل پزشکی را از تعداد زیادی از افراد حاضر در محوطه یک مرکز بهداشتی متمایز می کند.

لباس حرفه ای: تونیک پزشکی، یک لباس کاربردی
تونیک طبی یک لباس کاری نخ پنبه لاکرا است که دارای نمادگرایی است، زمانی که بدانیم دید آن چقدر می تواند بر روحیه یک بیمار یا همراهی که اغلب گرفتار نگرانی، حتی ناراحتی در مواجهه با مبارزه او با بیماری است، تأثیر بگذارد. تونیک پزشکی پزشک، پرستار، ماما یا کمک پرستار وقتی می بینیم که این پرسنل از راهروهای مرکز بهداشت عبور می کنند، باعث آرامش می شود. تونیک پزشکی که توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی پوشیده شده است، به خوبی در محیط اطراف خود لنگر انداخته است، تصویر اطمینان بخشی است که به بیماران اطمینان می دهد.

مدل های مختلف لباس بیمارستانی

پنل بزرگی از مدل‌های تونیک طبی مانند پارچه ملحفه ای گلدار وجود دارد: مانتوهای نخی سفید، مانتوهای آزمایشگاهی، مانتوهای داروخانه‌ای، تونیک‌های سفید یا مانتوهای طبی رنگی، انتخاب به اندازه‌ای گسترده است که به شما امکان می‌دهد به مقاله‌ای دسترسی پیدا کنید که مطابق با نیاز و سلیقه شما باشد. در انبوهی از محصولات عرضه شده در بازار، دغدغه اصلی حداکثر راحتی فرد پوشیده از تونیک طبی است تا فرد بتواند حرفه خود را انجام دهد و حرکات را با حداکثر سهولت ممکن انجام دهد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی و انواع مختلف آن برای مردان و زنان

تونیک طبی در نسخه های مختلف موجود است تا نه تنها ذائقه پوشنده را برآورده کند، بلکه به او اجازه می دهد تا برای افرادی که با آنها در تماس است، خوشایند به نظر برسد.

پارچه تونیک طبی مانند قیمت ملحفه ترک به طور سنتی از پنبه ساخته می شود زیرا نگهداری از آن آسان است و می تواند چندین بار شستشو را بدون خراب شدن سریع تحمل کند. برخی از مدل‌های تونیک شامل نوآوری‌هایی مانند نمد است که حداکثر پنبه را در سمت پوست ترکیب می‌کند تا نرمی مواد را حفظ کند، پلی استر در بیرون برای مراقبت آسان و کشش برای اطمینان از کاربردی بودن لباس. تحقیقات منجر به توسعه تونیک های پزشکی مقاوم در برابر لکه شده است. همانطور که از نام آن پیداست، مایعاتی مانند هیپوکلریت، جوهر یا خون بدون اینکه اثری بر روی لباس بگذارند، از روی لباس می‌لغزند.

نخ پنبه ساده

انتخاب گسترده ای از برش ها
جیب‌های کوچک جلویی که در اکثر مدل‌ها وجود دارد، اجازه می‌دهد لوازم پزشکی را در نزدیکی خود نگه دارید که حرفه‌ای می‌تواند در هر زمان از آن استفاده کند، خودکار، دماسنج یا موارد دیگر. شکاف های آستین نیز برای آزادی حرکت بیشتر محبوب هستند. در مورد یقه، عموما گرد یا دوخت است و تونیک به راحتی پوشیده می شود، چه با فشار کامل بسته شود و چه با دکمه.

آستین بلند یا آستین کوتاه، سفید یا رنگی، مدل مردانه یا مدل زنانه، تونیک طبی را نیز می توان با اضافه کردن لوگو، متن یا علامت دیگری شخصی سازی کرد تا به پوشنده اجازه دهد کاملاً مطابق با حرفه خود باشد.

چگونه لباس یکبار مصرف بیمارستانی خود را انتخاب کنیم؟

برای سهولت و راحتی بیشتر در کار، باید لباس حرفه ای خود را با دقت انتخاب کنید. هنگام انتخاب لباس پزشکی باید معیارهای مختلفی در نظر گرفته شود. برای تونیک پزشکی، چه برای مردان یا زنان، آنها به شرح زیر هستند:

پارچه: تونیک های پلی استر پنبه ای راحتی و مقاومت در برابر شستشو را برای لباس های بادوام ارائه می دهند. از طرف دیگر، تونیک‌های پنبه‌ای خالص، راحتی بهینه را ارائه می‌دهند و اجازه جذب رطوبت خوبی را می‌دهند.

خرید نخ پنبه

آستین ها: تونیک های طبی عمدتاً در نسخه آستین کوتاه برای آزادی حرکت بیشتر ارائه می شوند، اما می توانید تونیک های طبی آستین بلند را نیز انتخاب کنید.

جیب‌ها: جیب‌های سینه یا وصله‌ای، برای حمل همیشه لوازم جانبی و ابزار کار مانند خودکار، دفترچه یادداشت و غیره مفید هستند.

یقه: روپوش های طبی دارای چندین نوع یقه هستند (یقه گرد، یقه V، یقه پیراهن، یقه افسری)، با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

بسته شدن: تونیک هایی با زیپ مستقیم کلاسیک و تونیک هایی با بسته شدن ضربدری وجود دارد. دو راه برای بستن لباس کار، یا با دکمه وجود دارد که به دلیل کارایی آنها شناخته شده است. و اسنپ ها، که به دلیل سرعت و سادگی خود شناخته شده اند.

از کجا می توانم روپوش پزشکی/تنپوش پیدا کنم؟