نحوه استفاده از روپوش های مختلف بیمار در بیمارستان ها

روپوش های بیمار به عنوان روپوش های بیمارستانی نیز شناخته می شوند. به خصوص در طول این بیماری همه‌گیر COVID-19، لباس‌های روپوش نقشی حیاتی دارند.
این یک روپوش بدون یقه است که از پشت بسته می شود و توسط بیمارانی که در مطب، کلینیک یا بیمارستان تحت معاینه یا درمان قرار می گیرند، پوشیده می شود.
معمولاً بیماران از لباس‌های بیمارستانی خوششان نمی‌آید، زیرا لباس‌های نازک، زشت و نامناسب اغلب پشت بدن فرد را به طرز ناپسندی در معرض دید قرار می‌دهند.

روپوش‌های پزشکی یکبار مصرف تجهیزات محافظی هستند که اغلب به عنوان تجهیزات حفاظت فردی شناخته می‌شوند و در زمینه پزشکی برای محافظت از بیماران در برابر عفونت استفاده می‌شوند. بیمارستان‌های مختلف برای کاهش ضایعات و هزینه‌های خرید، روپوش‌های بیمار قابل استفاده مجدد ارائه می‌دهند. این لباس‌ها با نام جانی نیز شناخته می‌شوند.

این روپوش برای به حداکثر رساندن دسترسی کارکنان پزشکی به بدن بیمار طراحی شده است.

از بیماران خواسته می شود لباس خواب، روپوش و دمپایی بپوشند. از سوی دیگر در سایر واحدها از بیماران خواسته می شود لباس های خیابانی خود را که از خانه آورده اند بپوشند.

لباس های بیمارستانی مزایای مختلفی دارند. آنها به پزشکان اجازه می دهند تا به راحتی به بیمار برای انجام معاینه فیزیکی دسترسی داشته باشند. یک مطالعه اخیر نشان داد که اغلب از بیماران خواسته می‌شود که لباس‌های بیمارستانی بپوشند، حتی زمانی که هیچ دلیل پزشکی برای این کار وجود ندارد.

روپوش بیمار فاکتور تعیین کننده خاص خود را برای کیفیت آن دارد. یک تکه پارچه ضخیم‌تر، بر خلاف پارچه‌های سبک‌تر، محکم است و پس از چند بار شستشو فرسوده نمی‌شود. 

انواع روپوش بیمار 

چندین روپوش بیمار مختلف وجود دارد، مانند

  • لباس خواب بیمارستانی روپوش پوپلین
  • ردای پیشگو
  • روپوش پرستاری
  • لباس های باریاتریک
  • لباس های پرخطر و روانی 

پیژامه بیمارستانی

لباس خواب بیمارستانی “یک تکه لباس بلند است که در بیمارستان توسط فردی که در حال انجام یا انجام عمل جراحی است که به راحتی پوشیده می شود، پوشیده می شود.

روپوش پوپلین  

ردای پوپلین که به عنوان تببین نیز شناخته می‌شود، پارچه‌ای پنبه‌ای ساده با “دنده‌ها” یا نخ‌های افقی عالی است که در نتیجه پارچه‌ای قوی و ترد با سطحی ابریشمی و براق ایجاد می‌کند. بیمارانی که در بیمارستان بودند لباس می پوشیدند که راحت و راحت است.

ردای پیشگو

 ردای بیننده پارچه‌ای است که قرن‌هاست وجود داشته است. این پنبه سبک، کتان یا پارچه با سطح چین خورده است و اغلب راه راه است.

روپوش پرستاری

روپوش‌های پرستاری  روپوش‌هایی هستند که در اتاق‌های عمل و سایر بخش‌های بیمارستان برای محافظت در برابر آلودگی استفاده می‌شوند.

لباس های باریاتریک

روپوش چاقی به معنای «ارتباط یا تخصص در درمان چاقی» است. وقتی اصطلاح “باریاتریک” را می شنوید که در یک محیط پزشکی استفاده می شود، به درمان، پیشگیری و علل چاقی اشاره دارد.

لباس های پرخطر و روانی

گریز در درجه اول برای بیماری شناخته شده است که به دلیل وضعیت قانونی بیمارستان را ترک می کند یا برای گرفتن تصمیم منطقی برای ترک بیمارستان بسیار بیمار یا ناتوان تلقی می شود.

وقتی به روپوش های صبور فکر می کنید، محصولات ما را در نظر بگیرید

  • پیراهن پیژامه آستین بلند با گیره به قیمت 116.16 دلار
  • شلوار پیژامه با بند کشی و جلو با قیمت 105.50 دلار 
  • روپوش پوپلین – 1 جیب و کمربند باسن به قیمت 162.80 دلار
  • روپوش SEERSSUCKER با کمربند، آستین بلند و 2 جیب با قیمت 239.36 دلار
  • لباس های بیمار امپریال به قیمت 116.80 دلار
  • لباس های پرخطر فرار و روان با قیمت 158.33 دلار

   ما همه این محصولات را به صورت عمده و با هزینه و ماندگاری کم ارائه می دهیم.