اعلام قیمت لباس بیمارستانی در سال 1402

لباس بیمارستانی یکی از پرکاربردترین لوازم مصرفی پزشکی است. زیبا و شیک بودن لباس بیمار بیمارستانی منجر به افزایش روحیه ی بیمار می شود تا بتواند با این روحیه ی بالا دوره ی سلامت خود را طی کند.

لازم است البسه ی بیمارستانی ضمن داشتن قیمت مناسب و هزینه ی نگهداری پایین از ضریب امنیت بهداشتی بالایی برخوردار باشند تا به صرفه جویی اقتصادی و ارتقاء بهداشت فردی کمک کند. کیفیت پارچه ، رنگ و نوع لباس در میزان قیمت لباس بیمارستانیxa0 موثر هستند.

طبق بررسی های میکروبیولوژی نیاز به استفاده از البسه ی یکبار مصرف برای کاهش و کنترل عفونت های بیمارستانی لازم شمرده می شود، بر همین اساس لباس های یکبار مصرف اسپان باند در بیمارستان ها و مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.اعلام قیمت لباس بیمارستانی در سال 98

لیست قیمت لباس بیمارستانی در سال 98

لیست قیمت لباسxa0بیمارستانی در سال 98با توجه به این که لباس بیمارستانی انواع مختلفی دارد و برای دوخت و تهیه ی لباس از پارچه های مختلفی استفاده می شود تفاوت در قیمت لباس ها نیز دیده می شود به این صورت که لباس های با پارچه ی با کیفیت تر و مقاوم تر از جمله پارچه اسپان باند بیمارستانی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

رقابت شرکت های تولیدی برای پخش عمده ی لباس بیمارستانی با تنوع رنگی بالا، قیمت ارزان، لطافت و وزن سبک ، نخ با کیفیت بالا و مقاومت در برابر پارگی باعث حفظ نوسان قیمت لباس در بازار و دسترسی آسان مشتریان شده است.

پارچه های مناسب برای تولید انواع لباس بیمارستانی

پارچه های مناسب برای تولید انواع لباس بیمارستانیدر جهت تولید و پخش عمده لباس بیمار هنگام خرید پارچه لباس بیمارستانی باید به طرح، رنگ و جنس پارچه توجه شود. پارچه های بیمارستانی باید قابلیت استریل چندباره داشته باشند. در انتخاب پارچه های بیمارستانی بر اساس نوع استفاده، می توان جنس های متفاوتی را انتخاب نمود.

که در این رابطه پارچه های مناسب برای لباس بیمار معمولا پارچه تترون بیمارستانی و ترگال و شبه ترگال می باشند. هم چنین در تولید این لباس ها خصوصا پارچه های یکبار مصرف از پنبه نخ و کجراه استفاده می شود.

پارچه ی ترگال دارای بیش از صد رنگ مختلف است که از رنگ سفید برای روپوش پرستاری و پزشکی استفاده می شود و رنگ سبز نیز در اتاق عمل کاربرد دارد هم چنین رنگ آبی برای بیماران آقا و رنگ صورتی برای بیماران خانم مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده مرغوب ترین نوع لباس بیمارستانی

خرید عمده مرغوب ترین نوع لباس بیمارستانیدر روند خرید لباس بیمارستانی عمده علاوه بر توجه به نوع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، رنگی که برای لباس استفاده می شود بسیار مهم می باشد زیرا هر رنگ دارای ویژگی های مخصوصی است و حس خاصی را در افراد بوجود می آورد. دستکش لاتکس برای خرید عمده لباس بیمارستانی می توان با شرکت تولید کننده یا نماینده فروش معتبر مستقیما وارد مذاکره شد تا خرید به بهترین نحو و ارزان ترین قیمت انجام شود.