تولید پوشاک بیمارستانی یکبار مصرف

صنعت تولید پوشاک بیمارستانی یکبار مصرف جراحی. تولید پوشاک پزشکی یکبار مصرف، روپوش جراح، روپوش بیمار، روتختی، پارچه، کلاه و ملحفه جراح.

کسب و کار تولید پوشاک پزشکی یکبار مصرف لباس جراحی برای ارائه سطح بهینه محافظت از طریق کاهش انتقال باکتری از پوست به کارکنان جراحی استفاده می شود. لباس جراحی به لباس جراحی نیز معروف است.

برخی از جذابیت های جراحی عبارتند از:

دستکش های جراحی، ماسک های صورت، پوشیدن سر، لباس های اسکراب، لباس های شیمی درمانی، پوشیدن پا، پرده ها و روپوش های جراحی. پوشاک جراحی ضروری است زیرا همیشه میکروارگانیسم هایی روی پوست وجود دارد، حتی پس از انجام عمل استریلیزاسیون و رعایت بهداشت.

لباس های جراحی از باکتری ها از ورود به زخم جراحی محافظت می کند. لباس های جراحی همچنین از کارکنان مراقبت های بهداشتی در برابر مایعات بدن، خون، نمک، ادرار و سایر مواد شیمیایی در طول عمل جراحی محافظت می کند.

روپوش جراحی

روپوش های جراحی محصولات پزشکی هستند. روپوش های جراحی، لباس های منحصربه فردی هستند که توسط بیماران یا پزشکان/جراحانی که قرار است تحت درمان های تهاجمی پزشکی قرار گیرند یا انجام دهند، می پوشند.
این روپوش ها معمولاً در بیمارستان ها، مراکز مراقبت های بهداشتی و برخی از مراکز کمک های اولیه یافت می شوند. کاربرد روپوش جراحی استریل هم به بیمار و هم به پزشک خدمت می کند.
بسیاری از پزشکان این روپوش را برای گوش دادن آسان به ریه ها و عملکرد قلب بسیار سازگار می دانند (به دلیل مواد نازکی که معمولاً از پنبه ساخته می شود و لباس معمولی را تشکیل می دهد).
برای پزشکان، روپوش های جراحی از آن ها در برابر مواد زیستی بالقوه عفونی محافظت می کنند و در عین حال از آلوده کردن بیمار توسط تیم جراح جلوگیری می کنند.
از نظر فرم، روپوش های جراحی آستین کوتاه و رنگ های مشخصی دارند (برای شناسایی فرد پوشنده به عنوان بیمار)، و اغلب هنگام برخورد با مواد خطرناک می توانند یکبار مصرف (از پلاستیک یا کاغذ به جای پنبه) برای جلوگیری از تکثیر مخاطرات زیستی استفاده شوند.

پرده های جراحی

پرده های جراحی در اتاق عمل در حین جراحی برای پوشاندن بدن بیمار استفاده می شود تا با جدا کردن محل جراحی از قسمت باقیمانده بدن بیمار و همچنین از مناطق غیر استریل میز جراحی خطر آلودگی محل جراحی را از بین ببرد.

پرده های جراحی در اندازه های مختلف و همچنین از نظر درمانی ارائه می شوند.
پرده های جراحی جزء ضروری اتاق عمل هستند و برای چندین کاربرد از محافظت از بدن بیمار گرفته تا پوشش استفاده می شوند.
تقاضا برای پرده های جراحی به دلیل افزایش تعداد جراحی ها در سراسر جهان، افزایش تمرکز بر کنترل عفونت و افزایش آگاهی در مورد بهداشت در حال افزایش است.

پرده های جراحی در شکل ها، محدوده ها و اندازه های مختلف موجود هستند.

پرده های جراحی برای چندین کاربرد از ایمن سازی بدن بیمار گرفته تا پوشش های آب و برق استفاده می شود.

عملیات و معاینه پزشکی نیاز به جداسازی محل جراحی از قسمت های باقی مانده بدن بیمار دارد تا از آسیب دیدگی آنها جلوگیری شود.

 

 

ملحفه های جراحی

ملحفه های یکبار مصرف برای استفاده در مراکز پزشکی و مراقبتی که در آن تعداد زیادی بیمار وجود دارد یا برای افرادی که بی اختیاری متوسط تا شدید دارند ایده آل است.

این ملحفه ها به سرعت و آسانی هم پوشیده می شوند و هم در صورت نیاز از روی تخت جدا می شوند.

کلاه جراح

کلاه های جراح به طور گسترده توسط اکثر جراحان برجسته موسسات پزشکی مختلف استفاده می شود.xa0این کلاه ها بیشتر توسط جراحان در زمان جراحی برای پوشاندن سر استفاده می شود.

کلاه های یکبار مصرف جراح راحت هستند و با پشتی های ساده در جای خود باقی می مانند.

کلاه های یکبار مصرف جراح یک لایه محافظ بین بیمار و متخصص پزشکی در طی مراحل جراحی و همچنین سایر فرآیندهایی که ممکن است نیاز به لایه بندی محافظ اضافی برای پزشک داشته باشد، ایجاد می کند.

این شیوه های بهداشتی و بهداشتی را در بیمارستان یا محیط بالینی ترویج می کند.

پرده های جراحی

بازار جهانی پرده های جراحی حضور چندین شرکت ردیف 1، ردیف 2 و رده 3 را نشان می دهد.xa0برخی از شرکت های برجسته که در بازار جهانی پرده های جراحی فعالیت می کنند، به استراتژی هایی مانند تمایز محصول، قیمت گذاری تهاجمی و ارتقای محصول برای تقویت قدرت رقابتی متوسل شده اند.

 علاوه بر این، چندین شرکت در حال ایجاد مشارکت در توزیع با هدف دسترسی به مخاطبان گسترده تر هستند و در نتیجه ردپای منطقه ای و جهانی خود را گسترش می دهند.

تقاضا برای پرده های جراحی به دلیل افزایش تعداد بیماران، افزایش آگاهی در مورد گسترش عفونت، افزایش آگاهی بهداشتی و نوآوری های تکنولوژیکی در حال افزایش است.

افزایش شیوع بیماری ها باعث افزایش تقاضا برای محصولات کارآمدتر از نظر فناوری می شود.

توسط کاربر نهایی، بازار روپوش ها و روپوش های جراحی به بیمارستان ها، مراکز جراحی سرپایی و سایر کاربران نهایی تقسیم می شود.

عواملی مانند افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری های مزمن، افزایش تعداد جراحی ها و بهبود زیرساخت های مراقبت های بهداشتی باعث رشد این بخش می شود.