مزایای پارچه های فلامنت پزشکی

قابلیت تنفس
تنفس پذیری عملکرد تنظیم آسایش انسان است و ارتباط نزدیکی با سلامت انسان دارد. قدرت تنفس بستگی به تراکم، ضخامت و شکل سطح پارچه دارد که باید با توجه به قصد طراحی با دقت انتخاب شود.

نرمی
لطافت پارچه لباس طبی به لطافت مواد اطلاق می شود که تأثیر خاصی بر روانشناسی و فیزیولوژی انسان دارد. عملکرد نرم و ضخامت فیبر، بافت سخت و نرم به طور مستقیم مرتبط است. هرچه پارچه انتخابی نرمu200cتر باشد، لباسu200cهای پزشکی که برای پوشیدن ساخته میu200cشوند راحتu200cتر است.

 

 

جذب رطوبت
جذب رطوبت یکی از ویژگی های اساسی پارچه های لباس پزشکی است. جذب رطوبت خوب می تواند باعث شود افراد هنگام پوشیدن احساس راحتی کنند، جذب به موقع عرق خارج شده از بدن، تنظیم دمای بدن. از نظر ساختار بافت پارچه های لباس پزشکی، مواد بافتنی عملکرد جذب رطوبت بهتری نسبت به مواد بافته دارند.

مقاومت در برابر درجه حرارت بالا
مواد اولیه می توانند شستشوی ضد عفونی 200 درجه با دمای بالا را تحمل کنند.

ثبات رنگ خوب
ثبات رنگ بسیار بالاتر از استاندارد ملی صنعت نساجی است، می تواند به بیش از 5 سطح برسد. میزان آب از کلاس پلی استر پنبه حدود 1٪، کلاس پنبه 2.5٪ – 4٪ بین.

آنتی باکتریال با کارایی بالا
بافته شده با پلی استر بسیار ریز، رشته نایلون، چگالی بالا، اندازه منافذ کوچک، غیر آب دوست، و سپس ضد آب، مقاومت موثر در برابر باکتری ها، مقاومت قوی در برابر نفوذ.

بدون مواد سرطان زا
شاخص های فیزیکی محصول مطابق با استانداردهای ملی بوده و فاقد آزو، آمین های معطر و سایر اجزای فیزیکی مضر و سرطان زا می باشد.

ضد چروک
مواد اولیه نخ ریسندگی سفارشی با توجه به فناوری شرکت به شدت کنترل می شود و فرآیند بافت با فناوری پیچش ویژه درمان می شود، بنابراین پر کردن آن آسان نیست، پر کردن، مقاومت در برابر چروک تقریباً بدون آهن است.

راحت
سطح پارچه صاف است، رنگ روشن است، احساس نرم، راحت و قابل تنفس است. پارچه به خوبی می پوشد، می پوشد نزدیک و شیک، بافت خوب و درجه بالا.