در بیمارستان چه بپوشیم: راهنمای لباس بیمار

طیف وسیعی از لباس ها وجود دارد قیمت روتختی یکبار مصرف رولی که بیماران ممکن است در بیمارستان بپوشند.xa0نوع لباس ممکن است بر اساس خط مشی بیمارستان، وضعیت بیمار یا نوع عمل انجام شده تعیین شود.

 

در برخی موارد، بیماران ممکن است بتوانند لباس های خود  گان یکبار مصرف بیمارستانی را بپوشند، در حالی که در برخی دیگر ممکن است ملزم به پوشیدن لباس بیمارستان باشند

صرف نظر از نوع لباس، مهم است که گشاد و راحت باشد تا به بیمار کمک کند تا حد امکان آرامش داشته باشد.

 

لباس های بستری را می توان به دو قسمت تقسیم کرد:

یک روپوش پشت باز در یک انتها و یکxa0روپوش تمام قد .در دیگریxa0فقدان لباسu200cهای پایین تنه که نواحی تناسلی و پشت را آشکار میu200cکند، و همچنین فقدان حیا که زنان را تعریف میu200cکند، تأثیر منفی بر کرامت زنان دارد.

در مجموع، تنها 14 نفر از 127 بیمار (11.0٪) به عنوان بخشی از ارزیابی لباس های پایین تنه می پوشیدند.xa0معمولاً بیمارانی کهxa0اسکراب دندانپزشکی زنانه در بخشu200cهای حاد پزشکی ما بستری میu200cشوند، لباسu200cهای پایین تنه نمیu200cپوشند.

 

با توجه به اینکه بیش از نیمی از آنها واجد شرایط تلقی می شوند، غیرقابل قبول است.xa0در مونترال، پزشکان بیشتر بیماران را واجد شرایط تشخیص میu200cدهند، در حالی که در تورنتو، پزشکان بیشتر احتمال دارد بیماران را واجد شرایط تشخیص دهند.

برای بهبود تجربه بیمار، توصیه می کنیم که بیماران واجد شرایط در طول اقامت خود از لباس های پایین تنهxa0روپوش کلینیک زیباییxa0 استفاده کنند. ما پیشنهاد میu200cکنیم که مدهای کاربردی برای افرادی که نمیu200cتوانند بپوشند یا به لباسu200cهای خانگی خود دسترسی ندارند، که چیزی بیش از یک لباس مجلسی با پشت باز یکu200cسایز است، ایجاد شود. به نظر ما در روپوش بیمارستان جایی برای بیماران دارای معلولیت یا نیازهای خاص وجود ندارد.