انواع روپوش یکبار مصرف طبی

انواع مختلفی از روپوش های پزشکی وجود دارد.که گان جراحی رنگی هم جزئی از آن محسوب می شود. بنابراین انتخاب مناسب برای موقعیت بسیار مهم است. به عنوان مثال، لباس های پزشکی، آنها برای پوشیدن روی لباس طراحی شده اند. سایر روپوش های پزشکی برای پوشیدن در مجاورت پوست طراحی شده اند. علاوه بر این، میزان پوشش ارائه شده توسط روپوش ها نیز می تواند متفاوت باشد.

در حالی که همه لباس‌های بیمارستانی طراحی اولیه یکسانی دارند، اما برابر نیستند انواع مختلفی از لباس‌های بیمارستانی نقش‌های کاملاً متنوعی را ایفا می‌کنند. برخی برای پزشکان و پرستاران در نظر گرفته شده اند، در حالی که برخی دیگر برای استفاده بیماران طراحی شده اند.

نکته دیگر این است که روپوش های پزشکی یکبار مصرف توسط پزشکان، پرستاران، جراحان و سایر کادر پزشکی برای محافظت از آنها در برابر مایعات، میکروب ها و باکتری ها استفاده می شود. انواع مختلف روپوش ها مقادیر متفاوتی از محافظت را برای شرایط کم تا پرخطر ایجاد می کنند.

برای دانستن قیمت لباس ام ار ای کلیک کنید.

روپوش های طبی از مواد مختلفی تولید می شوند. روپوش های اسپان یا پلاستیکی یکبار مصرف استفاده می شود. این لباس های پزشکی اغلب به رنگ سفید، آبی یا سبز هستند. برخی از آن با گل های چاپی یا الگوهای دیگر ساخته می شوند.

رنگ های مختلفی ممکن است برای نشان دادن سطح حفاظت ارائه شده استفاده شود. کراوات روی روپوش های کاغذی و پلاستیکی باعث تغییر تناسب می شود. برخی از آنها آستین‌هایی تا مچ دارند، در حالی که برخی دیگر آستین‌های کوتاه‌تری دارند که روی آرنج متوقف می‌شود.

وقتی صحبت از لباس‌های پلاستیکی می‌شود، آن‌ها از پلاستیک محکم و مقاوم در برابر مایعات ساخته شده‌اند. هزینه آن بیشتر از روپوش های اسپان است و تنفس کمتری دارد و اغلب در روش های پزشکی که شامل مایعات بدن زیادی است استفاده می شود.

روپوش های استریل تنها لباس هایی هستند که باید برای جراحی استفاده شوند. این روپوش ها در طول تولید تحت درمان و بسته بندی تخصصی قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل شود که تا زمان استفاده استریل می مانند.

این ویژگی ها در مراقبت های بهداشتی و بسیاری از محیط های کاری صنعتی حیاتی هستند. این به این دلیل است که آنها به تولید جوی عاری از آلودگی کمک می کنند و خطر ورود ذرات خارجی به یک پروژه کاری بیمار یا حساس را محدود می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که همیشه لباس پزشکی مناسب را انتخاب کنید. حتی بهتر است از کاور کفش پارچه ای نیز استفاده شود.