خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با نازل ترین قیمت

البسه بیمارستانی باید از بهترین و باکیفیت ترین پارچه ها تهیه شود تا هنگام شست و شو و یا استفاده توسط بیماران و پرسنل مراکز درمانی دچار آسیب نشوند. این لباس ها باید از پارچه بیمارستانی مرغوب تهیه شوند.

تا مناسب پوست های حساس نیز باشند. لباس های یکبار مصرف بیمارستانی بهتر است از پارچه های یکبار مصرفی تهیه شود که علاوه بر سبک بودن، ضخامت لازم را داشته باشند تا لباس تهیه شده بدن نما نباشد. هنگام خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به جنس آن، قابل استریل بودن و قیمت مناسب آنها توجه نمایید.

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با نازل ترین قیمت

ویژگی های پارچه های بیمارستانی

ویژگی های پارچه های بیمارستانیاز پارچه های بیمارستانی برای تهیه انواع لباس برای بیماران، لباس کادر پزشکی، لباس بخش خدمات، لباس تیم جراحی، ملحفه، روبالشی، روتختی، پیش بند، کلاه و … استفاده می شود.

از انواع مختلف پارچه مورد استفاده در لباس های بیمارستانی می توان به تترون، ترگال،پارچه فلامنت، پارچه اسپان باند بیمارستانی و یا پارچه بیمارستانی یکبار مصرف نام برد. پارچه های مصرف شده برای لباس بیمارستان باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • عاری از هر نوع ویروس و میکروب باشد
  • قابلیت شست وشوی مداوم با مواد ضدعفونی کننده را داشته باشد
  • مقاوم باشد تا پس از شست و شو تغییر رنگ ندهد
  • لطافت پارچه در حدی باشد که پوست بیمار را آزار ندهد
  • وزن سبکی داشته باشند
  • بدن نما نباشند

مرکز خرید و فروش انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

مرکز خرید و فروش انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانیدر مرکز خرید و فروش انواع پارچه، فروشگاه پارچه بیمارستانی نیز وجود دارد. در این فروشگاه ها انواع مختلف پارچه تترون بیمارستانی، ترگال، پنبه نخ، پارچه های یکبار مصرف دیده می شود.

پارچه اسپان باند که به دلیل نداشتن تار و پود به آن پارچه بی بافت نیز گفته می شود برای تهیه البسه یکبار مصرف کاربرد دارد. تنوع رنگ این پارچه نیز در رنگهای سفید، صورتی، آبی، قرمز، سبز و … می باشد.

تولید کنندگان و کارگاه های دوخت این لباس ها با مراجعه به این مراکز می توانند پارچه مورد نظر خود را به صورت جزئی و عمده تهیه نمایند.

خرید عمده پارچه های بیمارستانی

خرید عمده پارچه های بیمارستانیبا توجه به حجم بالای مصرف لباس بیمارستانی ، هرچه قیمت تمام شده البسه های تولیدی کمتر باشد بهتر است. کارخانه ها و شرکت های نساجی تولید کننده پارچه های بیمارستانی تلاش می کنند پارچه های باکیفیت و قیمت مناسب ارائه نمایند.

همچنین این شرکت ها محصولات خود را به صورت عمده با قیمت مناسب تر در اختیار خریداران قرار می دهند.

کارخانجات مهم منسوجات بیمارستانی در شهرهای اصفهان، یزد، تهران، ملایر و .. وجود دارند. نمایندگان فروش پارچه بیمارستانی در مراکز معتبر پارچه های مورد نیاز شما را بصورت عمده با قیمت کارخانه به فروش می رسانند.