شرکت صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی در ایران، بسیاری از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در ایران تولید می شود و به سایر کشور ها نیز صادر می شود. شرکت صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران، بیش از پنجاه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به دارا بودن کیفیت عالی و قیمت مناسب، تولیدات خود را به سایر کشور های جهان صادر می کند.

شرکت صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

شرکت صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی

شرکت صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانیشرکت صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی، این لباس ها را در رنگ ها و سایز های مختلف، مخصوص بزرگسال و کودک تولید می کند.

این لباس ها معمولا متشکل از سه تکه شامل پیراهن، شلوار و کلاه هستند و در هنگام جراحی بیشترین میزان مصرف را دارد. این نوع لباس هم برای پزشکان و هم بیماران در اتاق عمل کارایی دارد.

این شرکت ها لباس یکبار مصرف اتاق عمل را به صورت پک های مختلفی تولید می کنند. پک ها شامل موارد زیر می باشد:

  • پک سزارین و زایمان
  • پک آندوسکوپی
  • پک کولونسکوپی
  • پک مغز و اعصاب
  • پک قلبی
  • پک جراحی چشم
  • پک ارتوپدی و …

تمامی این محصولات در بسته بندی های بهداشتی تولید می شود و به بیمارستان ها و کلینیک های ایران و جهان صادر می شود.

شرکت تولیدی البسه پزشکی

شرکت تولیدی البسه پزشکی، به صورت شبانه روز در حال فعالیت می باشند و با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و مجرب ترین کارگر ها دائم در حال دوخت و دوز می باشد.

تولید کننده انواع لباس بیمارستانی، به صورت آنلاین و 24 ساعته مشغول خدمت رسانی می باشد و محصولات تولید شده خود را در سایت ها به نمایش می گذارد.

شرکت تولیدی البسه پزشکی

امکان خرید اینترنتی هم وجود دارد که در وقت و هزینه صرفه جویی می کند و خریدار در هر نقطه ای از جهان می تواند محصول مورد نظر خود را به هر مقداری سفارش دهد و در اسرع وقت تحویل بگیرد.

خرید عمده از سایت های اینترنتی این مزیت را دارد که اولا به قیمت بسیار ارزان تری کالای مورد نیاز خود را می خرید و هم با ارسال رایگان تحویل می گیرید.

خریدار داخلی و خارجی لباس یکبار مصرف اتاق عمل

لباس یکبار مصرف اتاق عمل، نوع بسیار پر مصرف لباس های بیمارستانی می باشد که هم خریدار داخلی و خارجی به میزان بسیار زیادی آن را خریداری می کنند.

عراق یکی از کشور هایی می باشد که فاقد شرکت های تولید کننده داخلی است و ایران لباس های بیمارستانی آن را تامین می کند.

خریدار داخلی و خارجی لباس یکبار مصرف اتاق عمل

صادر کننده البسه پزشکی به عراق، هر ساله چندین تن از این محصول را با قیمت ارزان راهی این کشور می کند و برای زائران ایرانی مصرف این موارد در بیمارستان های عراق رایگان می باشد.