فروشنده ای که با فروش حوله یکبار مصرف یک شب میلیاردر شد

حوله یکبار مصرف صورت مانند حوله شستشو عمل می کند زیرا از آن برای خشک کردن صورت استفاده می شود. شکل مربعی دارد و اندازه آن کوچکتر است. به عنوان مثال می توان از آن برای پاکسازی و پاک کردن آرایش صورت استفاده کرد.

اگر مانند من پوست حساسی دارید، حتماً باید به جای دستمال از یک پارچه صورت استفاده کنید. مطمئن شوید که به دنبال خواص فیزیکی مانند نرمی و قابلیت جذب و همچنین ترکیب فیبر هستید. حوله های صورت ساخته شده از پنبه، بامبو یا میکروالیاف مصنوعی ممکن است بهترین گزینه در این مورد باشند.

همراه داشتن یک حوله صورت خوب، گام مهمی در جهت مراقبت بهتر از پوست است. حولهu200cهای صورت اغلب کوچکu200cتر از حولهu200cهای حمام هستند و به راحتی میu200cتوانید آنu200cها را در چمدان خود ببرید. حوله صورت مناسب حوله ای است که جذب پوست باشد، ملایم باشد، سریع خشک شود و به اندازه کافی سبک باشد که بتوان آن را با خود حمل کرد.

 

حوله دست حمام
حوله دستی سفید کتانی حمام 4 بسته – 16 x 30 پنبه ترکیه ای با کیفیت ممتاز حوله های کوچک نرم و جاذب برای حمام

خوب، همانطور که از نام آن پیداست، حوله های دستی برای خشک کردن دست ها استفاده می شوند. ممکن است فکر کنید که حوله دستی ضروری نیست، اما ممکن است زمانی که ناامیدانه با دستان خیس به دنبال چیزی در حمام هستید، تجدید نظر کنید. و به من اعتماد کنید، شما نمی خواهید از همان حوله ای که برای صورت یا بدن خود استفاده می کنید برای خشک کردن دستان خود استفاده کنید. برای حفظ بهداشت مناسب باید بر اساس مواد اولیه آن را انتخاب کنید.

اندازه استاندارد حوله های دستی 16 در 32 اینچ است. با این حال، 15 در 28 اینچ نیز موجود است. حوله های دستی باید از پنبه، ترکیب پنبه-پلی استر یا کتان ساخته شوند. آنها اغلب روی یک حلقه یا میله متصل به دیوار حمام یا سینک آویزان می شوند.

مراقبت از دست ها هم برای پوست و هم برای بهداشت شما ضروری است. این امر مستلزم استفاده از یک حوله دستی مناسب است.