قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی در تهران

پارچه تترون یکی از بهترین و مرغوب ترین پارچه های تولید شده برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد. آیا می دانید مشخصات یک پارچه تترون خوب چیست؟ قیمت پارچه تترون بیمارستانی بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟ روش خرید عمده پارچه برای تهیه البسه بیمارستانی چگونه است؟ برای یافتن پاسخ خواندن این مطالب به شما پیشنهاد می شود.

لطافت خوب، خاصیت ضدعفونی شونده، رنگ ثابت و بدن نما نبودن پارچه از مهم ترین ویژگی های یک پارچه تترون خوب می باشد. هنگام خرید به عرض پارچه نیز توجه کنید.

قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی در تهران

قیمت پارچه تترون بیمارستانی عمده در بازار

قیمت پارچه تترون بیمارستانی عمده در بازار

بیشتر بخوانید: پارچه فلامنت بیمارستانی

افرادی که تولید پارچه های بیمارستانی را به عهده دارند، اذعان دارند که پارچه تترونxa0 اصلی ترین پارچه مورد استفاده در دوخت و تهیه البسه بیمارستانی می باشد. برای خرید پارچه تترون به صورت عمده بهتر است سری به بازار فروش پارچه بزنید.

  • بیشتر بخوانید: ملحفه بیمارستانی

در این بازار نمایندگی های معتبر شرکت های تولیدی انواع مختلف پارچه را با قیمت های متفاوت عرضه می کنند.دستکش جراحی هنگام خرید پارچه تترون بیمارستانی به این نکته توجه داشته باشید که ارزان بودن قیمت ممکن است بخاطر عدم کیفیت پارچه باشد. پس از اطمینان حاصل کردن از کیفیت پارچه می توانید آن را به صورت عمده خریداری نمایید.

انواع مختلف پارچه های مورد استفاده برای لباس بیمارستانی

انواع مختلف پارچه های مورد استفاده برای لباس بیمارستانی

علاوه بر پارچه تترون انواع مختلف دیگری از پارچه نیز برای تولید لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد. ترگال ساده، ترگال کجراه، فلامنت، پنبه نخ، ویسکوز ساده و طرحدار، پارچه اسپان باند، پارچه اسپان لس و… نمونه هایی از پارچه های متداول تولید شده در کارخانجات برای مصارف بیمارستانی می باشند.

  • بیشتر بخوانید: لباس بیمارستانی

با توجه به اینکه رعایت بهداشت در بیمارستان بسیار مهم است جنس پارچه ها باید طوری باشد که با شست و شوی مداوم بافت آنها آسیب نبیند و در برابر مواد ضدعفونی کننده و آب ژاول تغییر رنگ ندهند.
لباس های تولید شده باید ضد حساسیت بوده و برای هر نوع پوست مناسب باشند. همچنین وزن آنها سبک باشد و نازکی لباس در حدی نباشد که بدن افراد دیده شود.

شرکت عرضه کننده انواع پارچه های بیمارستانی در ایران

شرکت عرضه کننده انواع پارچه های بیمارستانی در ایران

شرکت های عرضه کننده انواع پارچه، پارچه های بیمارستانی را در رنگ های آرامش بخش مثل آبی، صورتی، سفید، لیمویی، سبز تهیه می کنند، زیرا این رنگ ها جزء رنگ های محبوب در مراکز درمانی می باشد.

  • بیشتر بخوانید: تخت بیمارستانی

برای خرید انواع پارچه تترون و پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بهتر است از طریق نمایندگی های معتبر اقدام نمایید. شرکت ما عرضه کننده انواع پارچه و منسوجات بیمارستانی در تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. شما می توانید پس از انتخاب پارچه مورد نظر، به فروشندگان ما سفارش دهید و در سریع ترین زمان اجناس خریداری شده را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.