قیمت فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه 1

از پرکاربردترین ملزومات بیمارستان لباس و لوازم یکبار مصرف می باشد. فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه 1 به مراکز درمانی و بیمارستان ها به دو منظور انجام می شود. تامین لباس بیماران و تهیه لباس جراحان و کادر درمانی.

اهمیت بهداشت و استریل بودن لباس به دلیل وجود زخم و عفونت، بسیار زیاد می باشد. کیفیت این نوع لباس ها با توجه به جنس پارچه و کارخانه تولید کننده آن تعیین می شود. دستکش جراحی لباس های یکبار مصرف از مرغوب ترین مواد و در رنگ ها و طرح های گوناگون تولید می شوند.

قیمت فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه 1

قیمت فروش عمده لباسxa0یکبار مصرفxa0بیمارستانی

قیمت فروش عمده لباسxa0یکبار مصرفxa0بیمارستانی کارخانه لباس بیمارستانی از پارچه هایی با الیاف مختلف مثل پارچه تترون بیمارستانی، ترگال، فلامنت و … لباسهای بیمارستانی را تولید می کنند. جنس پارچه لباس بیمارستانی یکبار مصرف اسپانxa0 باند است.

این پارچه که از مواد سلولزی و طبیعی درست شده است باعث می شود ترشح و خونابه های بدن بیمار به راحتی جذب شوند و بوی بد و عفونت به وجود نیاید.

  • بیشتر بخوانید: ملحفه بیمارستانی

با توجه به استفاده از این پارچه برای لباس بیمار بیمارستانی قیمت فروش عمده لباس یکبار مصرف کاهش پیدا کرده است. در هنگام خرید لباس و لوازم بیمارستان و مراکز درمانی لازم است توجه کنیم که علاوه بر قیمت مناسب، اجناس خریداری شده دارای کیفیت و استریل شده باشند.

کارخانه هایی که البسه و پک های جراحی استاندارد را تولید می کنند دارای تاییدیه از وزارت بهداشت می باشند و استانداردهای اداره کل تجهیزات پزشکی را رعایت می نمایند.

لباسxa0یکبار مصرفxa0بیمارستانی با کیفیت درجه یک

لباسxa0یکبار مصرفxa0بیمارستانی با کیفیت درجه یکلباس یکبار مصرف بیمارستانی با پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشد، این لباس ها به طول یک متر الی یک متر و بیست سانتی متر تولید می شوند و به گونه ای دوخته می شوند که برای هر سایز اندازه باشد.

  • بیشتر بخوانید: تخت بیمارستانی

معمولا لباس بیماران خانم به رنگ صورتی و آقایان در رنگ آبی تهیه می شود. این دو رنگ احساس آرامش و امنیت را تلقین می کنند و در رفع خستگی تاثیر بسیاری دارد.

تولیدی بهترین لباس های بیمارستانی در ایران

تولیدی بهترین لباس های بیمارستانی در ایرانهمه ما به خوبی می دانیم که لباس بیمارستان باید از ویروس و میکروب عاری باشد. به صورت مداوم با محلول ضدعفونی کننده شسته شود و یا از پارچه های یکبار مصرف تولید شده باشند.

  • بیشتر بخوانید: لباس بیمارستانی

بهترین لباس های بیمارستانی که در کارخانه های معتبر تولید می شوند کیفیت پارچه و گرماژ آنها طوری است که از مرغوب ترین الیاف تولید شده اند تا ضد حساسیت و مناسب با هر نوع پوستی باشد. این لباس ها وزن سبکی دارند ولی به دلیل جنس پارچه، بدن نما نیستند.

نمایندگی های مختلف شرکت ما در تهران و شهرستان ها به فروش لباس بیمارستانی در فروشگاههای حضوری و آنلاین مشغول می باشند و آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز در رابطه با خرید انواع لباس های بیمارستانی با کیفیت هستند.