لباس کار کادر پزشکی در بیمارستان

لباس محافظ پزشکی، لباس کار کادر پزشکی است، یعنی لباس محافظ بدن کادر پزشکی. این عمدتا برای جداسازی میکروب ها، گرد و غبار بسیار ریز مضر، محلول اسیدی، محلول نمک و مواد شیمیایی خورنده برای تمیز نگه داشتن محیط استفاده می شود.

لباس بیمارتسانی

پارچه غیر بافته پزشکی برای لباس های محافظ

لباس محافظ پزشکی

لباس محافظ پزشکی، لباس و پارچه مازراتی کار کادر پزشکی است، یعنی لباس محافظ بدن کادر پزشکی. این عمدتا برای جداسازی میکروب ها، گرد و غبار بسیار ریز مضر، محلول اسیدی، محلول نمک و مواد شیمیایی خورنده برای تمیز نگه داشتن محیط استفاده می شود.

انتخاب پارچه نبافته برای لباس های محافظ پزشکی

لباس محافظ غیر بافته PP:

این از پارچه نبافته PP spunbond ساخته شده است که معمولاً با وزن 35-60 گرم در متر استفاده می شود. ویژگی ها عبارتند از: تنفس، ضد گرد و غبار، ضد آب، استحکام کششی خوب، و تفاوت بین جلو و عقب مشخص نیست. پارچه غیر بافته PP spunbond برای کت و شلوار عایق معمولی، کت و شلوار عایق درجه پایین و کت و شلوار بیمار استفاده می شود.

لباس های محافظ غیر بافته شده:

این پارچه یک پارچه غیر بافته با روکش فیلم است که معمولاً با وزن 35-45 گرم استفاده می شود. ویژگی ها عبارتند از: ضد هوا، ضد آب، اثر جداسازی باکتری های خوب، تمایز واضحی بین جلو و پشت وجود دارد، سمتی که با بدن تماس دارد غیر بافته است، حساسیت ندارد و احساس خوبی دارد. لایه ای از فیلم پلاستیکی در خارج وجود دارد تا از نشت مایع جلوگیری شود. در مواقع آلودگی و ویروس استفاده می شود. کاربرد اصلی بخش عفونی بیمارستان، لباس پارچه کرپ مازراتی محافظ غیر بافته شده با روکش فیلم است.

قیمت پارچه

پارچه نبافته ترکیبی سه لایه با لایه ضد آب ضد باکتری در وسط و پارچه نبافته Sesame Dot SMS در لایه بیرونی محکم و انعطاف پذیر با عملکرد ایزوله، ضد آب و تنفس. معمولا استفاده می شود، وزن 35-60 گرم در متر است. پارچه های نبافته اس ام اس در لباس های جراحی، حوله های سوراخ جراحی، روپوش های ایزوله، لباس های آزمایشگاهی، لباس های جراحی، ماسک های غیر جراحی و روپوش های بازدید کننده استفاده می شود.

لباس محافظ غیر بافته فیلم تنفسی:

از پلی پروپیلن PP پوشیده شده با فیلم تنفسی پلی اتیلن استفاده کنید، معمولاً از فیلم تنفس PE 30 گرمی PP ~ 30 گرم بر ثانیه استفاده کنید. بنابراین، دارای نفوذپذیری قوی هوا، ضد نفوذپذیری برتر و مقاومت در برابر ضربه بالا، مقاومت در برابر انواع حلال های آلی، اسیدی و خوردگی قلیایی است.

خواص مکانیکی قوی و بافت نرم و راحت است. غیر قابل احتراق، غیر سمی، غیر تحریک کننده و بی ضرر برای پوست است. این محصول مقاوم در برابر باکتری، ضد آب، کمی تنفسی و نرم است. این پیشرفته ترین لباس محافظ پزشکی برای محافظت پزشکی است.

عرق بدن انسان می تواند دفع شود، اما گازهای مضر و رطوبت از بیرون نمی توانند وارد شوند. علاوه بر این، پارچه نبافته تنفسی نیز در لباس های جراحی، پارچه های جراحی و لباس های ایزوله استفاده می شود.