مرکز فروشنده عمده البسه بیمارستانی

البسه بیمارستانی شامل لباس بیمار، لباس جراح، لباس کودکان، گان جراحی، لباس بخش خدمات و … می باشد. کیفیت این لباس ها به جنس پارچه، نوع دوخت و قابل شست و شو بودن آنها با مواد ضدعفونی کننده بستگی دارد. مراکز فروش البسه بیمارستانی این لباس ها را بصورت عمده در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار می دهند. به دلیل پرمصرف بودن این اقلام در این مراکز خرید عمده با قیمت مناسب از مراکز معتبر و فروشندگانی که مجوز وزارت بهداشت را دارند انجام می پذیرد.

مرکز فروشنده عمده البسه بیمارستانی

فروش عمده البسه بیمارستانی با کیفیت

فروش عمده البسه بیمارستانی با کیفیتبهترین روش برای خرید لباس بیمارستانی و البسه سایر بخش های مراکز درمانی، خریداری از مراکز فروش عمده البسه بیمارستانی است. در مراکز معتبر فروش که محصولات خود را از شرکت های با مجوز وزارت بهداشت تهیه می کنند انواع مختلف لباس ها را می توانید خریداری نمایید.

کیفیت البسه بیمارستانی از جمله با پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی اهمیت بسیاری دارد زیرا این لباس ها باید با مواد ضدعفونی کننده استریل شوند. اگر لباس ها دارای کیفیت مطلوب نباشند و جنس نامرغوب داشته باشند استفاده زیاد از مواد شوینده ممکن است به بافت، رنگ و کیفیت پارچه صدمه بزند.

انواع پارچه های به کار برده شده در تولید لباس بیمارستانی

انواع پارچه های به کار برده شده در تولید لباس بیمارستانیپوشش بیمارستانی باید به گونه ای باشد که افراد را در مقابل خطرات احتمالی محافظت کند. نوع لباس انتخاب شده با توجه به فرد استفاده کننده متفاوت است، کادر پزشکی، پرستاری، اتاق عمل، بیماران و … لباس متفاوتی دارند.

در فروشگاه لباس بیمارستانی انواع مختلف این لباس ها را مشاهده می کنیم، پارچه های به کار برده شده در تولید لباس بیمارستان معمولا از جنس پارچه تترون بیمارستانی، ترگال، ترگال کجراه، فلامنت پنبه، ویسکوز ساده و طرحدار و … می باشد.

جنس مورد استفاده در لباس بیمارستان باید طوری باشد که ایجاد حساسیت نکند، خوش دوخت باشد و رنگ بندی آن طوری باشد که مناسب روحیات بیمار و کادر پزشکی باشد.
برای لباس پرسنل (کادر پزشکی و پرستاران) معمولا از پارچه تترون سفید استفاده می شود.

قیمت خرید لباس های بیمار با حجم های بالا

قیمت خرید لباس های بیمار با حجم های بالایکی از پرمصرف ترین البسه بیمارستانی، لباس بیمار می باشد. این لباس ها با پارچه های متنوع از جمله پارچه اسپان باند بیمارستانی در رنگ های مختلفی تولید می شوند که با توجه به نوع استفاده مدل و جنس آنها متفاوت است. انواع مختلف لباس بیمار به این شرح است:

  • لباس بیمار مردانه
  • لباس بیمار زنانه
  • لباس بیمار مناسب شیردهی
  • لباس بیمار کودک
  • لباس اتاق عمل
  • و….

با توجه به اینکه لباس در کجا مورد استفاده قرار می گیرد، ملحفه بیمارستانی جنس و رنگ آن متفاوت است، به طور مثال برای لباس بخش جراحی معمولا لباس یکبار مصرف استریل استفاده می شود. بیماران بخش مراقبلت های ویژه لباس مخصوص دارند.

با توجه به تعداد زیاد بیماران، توصیه می شود از مراکز پخش عمده لباس بیمار، این لباس ها را با حجم های بالا تهیه نمایید. در صورت خرید لباس به صورت عمده و در حجم زیاد قیمت آن نیز مناسب تر است.