نحوه لباس پوشیدن متخصصان پزشکی در بیمارستان

هنگامی که یک بیمار وارد یک بخش یا مطب پزشک می شود، مهم است که بتواند فوراً نقش چهره های حرفه ای را که در مقابل آنها قرار دارد، درک کند.
مانند سایر محیط های کاری، بخش بهداشت نیز قوانینی در مورد لباس دارد.

برای مثال، در یک بیمارستان، و همچنین در یک کلینیک خصوصی، نقش ها متفاوت است: از پزشک گرفته تا پرستار، اپراتور مراقبت های بهداشتی، آمبولانس، داوطلبان کمک های اولیه.
همه این ارقام باید در نگاه اول توسط هر بیمار در مشکل شناسایی شود.

مقررات حاکم بر این جنبه با توجه به مناطق و استان ها متفاوت است اما همیشه رعایت نمی شود و باعث سردرگمی می شود.

لباس بیمارستانی

لباس کار برای پزشکان

در طول سالها، برخی مطالعات دقیقاً در مورد ترجیحات بیماران در مورد لباس و پارچه مازراتیxa0پزشکان انجام شده است. دانشگاه کلگری کانادا از 337 نفر از اعضای خانواده افراد بستری در بیمارستان سوال کرد و از آنها خواست که از 1 تا 10 به تصاویر پزشکانی که به آنها ارسال شده است امتیاز بدهند و ویژگی های اصلی را که “بهترین” پزشک را دارند فهرست کنند.
77 درصد روی صفحه خوانا به عنوان اولین جزئیات، 65 درصد ظاهر مرتب و 59 درصد روی لباس تاکید کردند.

سایر مطالعات انجام شده در چند دهه اخیر نیز نشان داده اند که ظاهر آراسته یک پزشک برای بیمار اهمیت دارد و مهمتر از همه برای القای اعتماد به نفس و حرفه ای بودن، پوشیدن کت سفید مهم است.
مانتو برای پزشکان

چه در بیمارستان، چه در مطب و چه در کلینیک، برای بیماران کت سفید آراسته و مرتب مترادف با قابلیت اطمینان است.

همه مانتوها یکسان نیستند، انواع مختلفی دارند، از کلاسیک گرفته تا کت های دارای دکمه های گیره ای یا با سرآستین های تنگ و کشسان.

در اتاق عمل متفاوت است. لباس فرم برای کسانی که کار می کنند عموما سبز یا آبی است.
این انتخاب کاربردی است، در واقع در خدمت از بین بردن شدت رنگ قرمز خون است. لنز ما برای درک این رنگ باید تلاش کند، به همین دلیل ما آن را به عنوان یک رنگ قوی درک می کنیم و برای علامت توقف یا مترادف با قدرت استفاده می شود. با توجه به تلاش، تصویر رنگ قرمز برای مدت طولانی در بیننده تحت تاثیر قرار می گیرد و برای جراحی که چندین بار در روز عمل می کند، در دراز مدت می تواند آزاردهنده باشد.
در اینجا لباس پارچه کرپ مازراتی و آنچه در اتاق عمل مورد نیاز است به رنگ سبز یا آبی است که رنگ قرمز را از بین می برد.
کفش برای پزشکان

کسانی که در بیمارستان ها کار می کنند می دانند که زمان زیادی را روی پاهای خود می گذرانند، بنابراین پوشیدن کفش مناسب بسیار مهم است.
هنگام راه رفتن یا کار در محیط هایی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها یا مطب پزشکان، در طبقه های بسیار صاف، در طولانی مدت، ناراحتی در کف پا و بعداً در پشت ایجاد می شود.

کفش مناسب می تواند از این مشکلات جلوگیری کند یا آن را برای کسانی که قبلاً از آنها رنج می برند کاهش دهد. مهم است که از محصولات ضعیف استفاده نکنید، بلکه به برندهایی تکیه کنید که راه حل های مناسب را مطالعه می کنند.

کفش ایده آل برای کار در بخش مراقبت های بهداشتی باید دارای پاشنه ضد ضربه باشد تا از حرکات ناگهانی جلوگیری کند. زیره ضد لغزش، در محیط های کلینیک ها و بیمارستان ها برای اطمینان از حداکثر بهداشت، راهروها اغلب شسته می شوند یا ممکن است اتفاق بیفتد که مواد مایع روی زمین بریزد، در این هنگام مراقب سلامت باید مطمئن شود که سر نخورد.

پوشیدن آنها برای تمام شیفت کاری ضروری است که کفی کفش از مواد ضد باکتری و ضد باکتری ساخته شده باشد.
موادی که کفش از آن ساخته شده نیز مهم است زیرا باید آنتی استاتیک باشد.

برای اطمینان از بهداشت مناسب کفی ها و سطوح و روتختی پارچه ای ساده، بسیاری از مدل ها تا دمای 100 درجه با ماشین لباسشویی یا تا دمای 134 درجه سانتیگراد قابل اتوکلاو هستند.