کدام پارچه برای اسکراب بیمارستانی استفاده می شود؟

اسکراب بیمارستانی: یک پارچه پوششی که توسط کارکنان بیمارستان ها و کلینیک ها استفاده می شود به عنوان سپری برای آنها عمل می کند. در حین خدمت به بیماران از ابتلای آنها به عفونت جلوگیری می کند. بنابراین استفاده از حیاتی ترین حفاظت برای رزمندگان پزشکی ضروری است.

 

 

 

این  اسکراب های دکتر  باید قابل تنفس، جذب عرق، بادوام، آسان برای شستشو، کشش و در دسترس باشند. علاوه بر این، کار کردن با آن لباس ها برای کارکنان باید آسان باشد و دامنه حرکات مورد نیاز برای بازرسی مناسب بیماران را داشته باشد. انواع و کاربرد اسکراب ها بسته به محیط کار متفاوت است . از این رو باید محیط استفاده از اسکراب را در نظر گرفت و سپس در مورد پارچه مورد استفاده در دوخت تصمیم گرفت. پس از در نظر گرفتن الزامات، گزینه های بسیاری برای  خرید آنلاین اسکراب به راحتی در دسترس است ، اما بیشتر از پنبه، پلی استر، ابریشم مصنوعی و اسپندکس در دوخت یا ترکیب آنها استفاده می شود.

اکنون خرید کنید

در زیر نکاتی وجود دارد که باید در حین کاوش به خاطر بسپارید

یک برند خوب را دنبال کنید

هنگام تصمیم گیری در مورد پارچه اسکراب، بسیار مهم است که محیطی را که در آن استفاده می شود در نظر بگیرید. ترکیب پارچه ها باید به دقت و به تناسب کار شود تا بهترین نتیجه حاصل شود و برای این منظور داشتن یک برند اصیل برای عرضه ضروری است.

پارچه مورد استفاده در دوخت باید اصل و به نسبت مناسب باشد. یک مارک خوب که کیفیت پارچه را تضمین می کند باید استفاده شود زیرا این اسکراب قرار است به عنوان سپری برای پزشکان عمل کند و نیازهای آنها را برآورده کند. برای کیفیت بهتر پارچه، می توان مراجع را از فروشگاه های اسکراب پزشکی خارجی تهیه کرد.

 

ماندگاری بالا

علاوه بر محافظت در برابر میکروب ها، اسکراب ها باید برای مدت طولانی دوام داشته باشند. پارچه باید در برابر شستشوی سنگین و ضد عفونی مقاومت کند. هنگامی که اسکراب ها برای متخصصان بازرسی بیماران و کارکنان پرستاری است که به بیماران بیمارستان خدمات می دهند، استفاده مجدد از همان اسکراب اجرا می شود. این اسکراب ها را می توان از یک فروشگاه لباس پزشکی که سفارشی سازی ارائه می دهد خریداری کرد.

 

چرا ما را انتخاب کنید

ما معتقدیم اسکراب بیمارستانی مهمترین نوع لباس مورد استفاده در زمینه پزشکی است. از آنجایی که کارکنان بیمارستان ها و کلینیک ها به عنوان ذائقه زندگی ما کار می کنند، ما باید به آنها کمک کنیم تا از هر طریق ممکن از خود محافظت کنند. بنابراین، ما انواع اسکراب ها را برای بیمارستان ها و کلینیک ها با پارچه با کیفیت مطمئن ارائه می دهیم. ما اسکراب‌های عملکردی، اسکراب‌های تمام روز، اسکراب‌های برگشت‌پذیر، اسکراب‌های یقه‌دار، نوارهای آبی، و تاپ‌های اسکراب را با سفارشی‌سازی مورد نیاز آستین کامل و نیمه ارائه می‌کنیم. همچنین در صورت سفارش عمده قیمت ویژه ارائه می دهیم.

جهت خرید از ما روی لینک زیر کلیک کنید.

اسکراب زنانه آستین کوتاه

 

نتیجه

اسکراب ها  یک یونیفرم در بیمارستان ها و کلینیک ها هستند که کارکنان را از عفونت ها نجات می دهد و از انتقال ویروس ها یا باکتری ها در اطراف جلوگیری می کند؛ مانند گان یکبار مصرف بیمارستانی.

اینها باید حداکثر دامنه حرکت و محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض غیر ضروری را به آنها ارائه دهد. با توجه به اهمیت و زمانی که کارکنان در اسکراب ها صرف می کنند، دوخت راحت، راحت و تنفس پذیر بسیار مهم است. ما گزینه های مختلفی را ارائه می دهیم.