لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

روپوش‌های یکبار مصرف کاغذی یا کاغذی/پلاستیکی بیمارستانی بیشتر در مطب‌های پزشک استفاده می‌شوند، زیرا اگر بیمار مجبور باشد برای چند ساعت آن را بپوشد، ممکن است احساس سردی و ناراحتی کند. استفاده از ماسک های نخی مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست است زیرا می توان آنها را شسته و مجددا استفاده کرد.

اگرچه مانتوها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند، اما برای تناسب با همه چیز، از نوزادان گرفته تا بزرگسالان بزرگ و کوچک، تعداد کمی از لباس‌های بیمارستانی مناسب هستند. آنها عمدتا برای راحتی پزشکان و پرستاران طراحی شده اند تا نیازهای مد و حتی حفظ حریم خصوصی بیمار را برآورده کنند.

مشکلات لباس بیمارستانی یکبار مصرف

یک شکایت رایج در مورد روپوش بیمارستانی نخ پنبه ساده این است که حتی با وجود کراوات یا ضربه زدن به پشت، قسمت پشتی به ندرت به طور کامل پوشانده می شود. از یک طرف، به پزشکان و سایر متخصصان پزشکی دسترسی آسان به تزریقات پشتی یا تعویض بیمارانی که نیاز به رفتن به دستشویی دارند، می دهد.

از سوی دیگر، بلند شدن از رختخواب، به ویژه در اتاقی که با بیمار دیگر مشترک است، ممکن است بیشتر از آن چیزی که شما احساس راحتی کنید که انبوهی از غریبه ها (یا غریبه ها) را با دوستان و خانواده آشنا کنید، درباره شما فاش کند.

ممکن است بخواهید بپرسید که اگر در بیمارستان بستری هستید می توانید لباس زیر را بپوشید یا خیر. به جای شلوارهای شلواری یا بیکینی آشکار، لباس زیر یا شورت بزرگ و با پوشش کامل را انتخاب کنید. گزینه دیگر آوردن حوله است، اما اگر خطوط داخل وریدی (IV) در بازوهای خود دارید، پوشیدن آن ممکن است دشوار باشد.

گاهی اوقات، زمانی که بستری در بیمارستان طولانی است، ممکن است نیازی به پوشیدن لباس‌های بیمارستانی نخ پنبه لاکرا نداشته باشید، اگرچه در حال حاضر قطعاً لباس‌های «طراحی» وجود دارد که می‌تواند طیف خاصی از الگوهای پارچه را به شما بدهد.

لباس بیمارستانی و احساس راحتی

با این حال، ممکن است بتوانید لباس، لباس خواب، لباس خواب یا حوله خود را بپوشید، و برخی معتقدند این حالت خلق و خوی شما را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود بیماران بیمارستان کمتر احساس قربانی شدن یا بیماری کنند.

اگر نیاز دارید در لباس بیمارستان بمانید و کمی احساس برهنگی می کنید، می توانید دو لباس بپوشید، یکی در جلو بسته می شود و یکی در پشت برای حفظ حریم خصوصی. وقتی حریم خصوصی فقط یک نیاز شخصی نیست، بلکه یک نیاز مذهبی است، برخی از لباس ها پوشش بیشتری را ارائه می دهند. در دهه 2000، لباس برقع ایجاد شد تا به زنان اسلامی که برقع می پوشند، حس صمیمیت بهتری داشته باشند.

خرید نخ پنبه

افرادی که با افراد دیگر در بیمارستان ملاقات می کنند اغلب متوجه می شوند که از برهنگی مکرر ناشی از پوشش نامناسب کمی خجالت می کشند. در حالی که برهنگی در سایر مکان ها و مکان های عمومی به طور کلی قابل قبول نیست، در بیمارستان ها کاملاً انتظار می رود. ممکن است کمی تخیل لازم باشد، اما شما فقط باید طوری رفتار کنید و طوری رفتار کنید که انگار فرد تقریباً برهنه نیست، یا چنین حالتی اشکالی ندارد.

حتی خانم منرز پیشنهاد می کند که تنها راه مودبانه این است که هر چیزی را که ممکن است به طور تصادفی ببینید نادیده بگیرید تا کسی که لباس بیمارستان پوشیده است شرمنده نشود.