مزیت استفاده از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

ماسک پزشکی و مدل روپوش پزشکی وسیله ای است که توسط پرسنل پزشکی برای جلوگیری از هرگونه آلودگی حوزه عمل در حین انجام اقدامات جراحی در بیمارستان استفاده می شود. همچنین یک ابزار حفاظتی عالی برای جلوگیری از استنشاق و انتقال میکروب های مسری در طول همه گیری های ناشی از ویروس ها است.

حفره دهان و مجرای تنفسی محل عوامل میکروبی مهمی هستند که با تنفس و بیرون زدگی بزاق در طول بحث به محیط خارجی رانده می شوند. این عوامل میکروبی گاهی ویروس‌های مسری هستند، زیرا در مورد بیماری‌های ویروسی، ممکن است از فردی به فرد دیگر منتقل نشوند. باکتری‌های حفره دهان نیز می‌توانند به شکل قطرات به هوا پرتاب شوند و زخم جراحی را عفونی کنند.

به همین دلیل است که در حین آماده سازی یک مداخله جراحی، به لطف قوانین مختلف آسپسیس، تمیزی دقیق میدان عمل انجام می شود و استفاده از ماسک های پزشکی نخ پنبه ساده سطح آسپسیس بلوک را در سطح مطلوبی کامل و حفظ می کند.

کفش‌های روفرشی یکبار مصرف

در ورودی هر مؤسسه‌ای که استانداردهای بهداشتی و بهداشتی بالایی دارد پوشیده می‌شود. حفاظت آسان و سریع در این محیط ها را فراهم می کند و به حفظ پاکیزگی محیط کمک زیادی می کند.

کفش های یکبار مصرف و روپوش پزشکی تهران به حفظ سطح بالایی از نظافت در زیرساخت های بیمارستانی و به طور خاص در سالن های عمل کمک می کنند. قبل از ورود به اتاق عمل، روکش‌ها روی کفش قرار می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند که با حداقل خطر خروج میکروب‌هایی که بالقوه خطرناک هستند، وارد محیط شوید.

این همچنین از این نظر معتبر است که این کفش های یکبار مصرف نخ پنبه لاکرا قبل از خروج از محیط دور ریخته می شوند و بنابراین از صدور میکروب های بالقوه خطرناک بیمارستانی به محیط بیرون جلوگیری می کنند.

استفاده از کفش های یکبار مصرف در آزمایشگاه

همچنین استفاده از آن در آزمایشگاه‌های علمی که محیط‌ هایی هستند که آسپسیس آن‌ها به دلیل کنترل میکروب‌های بسیار بیماری‌زا و کار با انواع مختلف مواد شیمیایی به شدت کنترل می‌شود، گسترش یافته است.

همچنین در ورودی مهدکودک ها و مهدکودک های خاص برای محافظت از کودکان در برابر نفوذ میکروب هایی که ممکن است برای سیستم ایمنی هنوز نابالغ آنها خطرناک باشد، استفاده می شود. همچنین برای سازه های خاصی مانند کارخانه های مواد غذایی مناسب است.

روکش کفش طبی یکبار مصرف قابل تنظیم در تمامی سایزهای کفش است، به خوبی روی پا را می پوشاند و با کش بسیار راحت پوشیده می شود که باعث سفت شدن مناسب در مچ پا می شود، بسیار مقرون به صرفه است و در جعبه 100 عددی بسته بندی می شود.